Менің бос уақытым. Есімшенің тәуелденуі

ШҚО Семей қаласы «№30 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Боксенова Шынар Сагидоллаевна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: Менің бос уақытым. Есімшенің тәуелденуі. Мектеп:
Күні: Мұғалімнің есімі: Боксенова К.А.
Сынып: Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:2
Сабақ негізделген оқу мақсаты Сөздік қорын байыту, өз ойларын жеткізу дағдыларын дамыту, есімшенің тәуелденуін қайталау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: грамматикалықтақырыпты игереді.

грады.

Есімшенің жұрнақтарын білетін болады, талдау жасайды.
Оқушылардың басым бөлігі: Талдау жұмыстарын жасай алады. Кеспе қағаздармен жұмыс жасайды.Ережелерді қайталайды. Мәтінмен жұмыс жасайды. Тірек сызбаны пайдаланады.Кластержасайды.
Кейбір оқушылар: Сұрақтарға қазақша жауап бере алады. Күрделі тапсырмаларды орындайды.
Tілдік мақсат Оқушылар: Мәтінді оқып, аударады. Үлгерімі нашар оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды.

… істей алады

Негізгі сөздер мен тіркестер: ұтымды, қызығамыз, құрбан етеді.
Уақытты босқа кетірмеу, бос уақыт жібермеу, уақыт бөлу.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Пайдасыз іске уақыт жұмсау қажет пе?
Уақыт ең бағалы нәрсеге жата ма?
Уақыттың қадірін білу, оның әрбір сәтін ұтымды пайдалану.
Сіз неліктен ….. екенін айта аласыз ба?
Уақытты да ақша сияқты үнемдей білу керек пе?
Жазылым бойынша ұсыныстар:Әдемі, қатесіз жазу.
Грамматикалық талдаулар жасау.
Алдыңғы оқу Морфологиялық және грамматикалық талдаулардың барлығын қайталайды Есімшелерді септеу, тәуелденген есімшені септеу.
Жоспар 1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Үй тапсырмасын тексеру. Жазбаша тапсырма. 3.Жаңа сабақ. 4.Қорытындылау. 5.Үйге тапсырма беру.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар

1-тапсырма Жазылым. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

2. сөздікпен жұмыс. 3. Грамматикалық талдаулар.

Ресурстар

Қосымша материал

басталуы Ұйымдастыру кезеңі. А. Сәлемдесу. Ә. Сабақтың мақсатымен таныстыру. 2.Үй тапсырмасын тексеру. Оқулық 266 бет
ортасы Мәтінмен жұмыс жасайды. Сөйлесім құрастырады, қайталайды.Сөйлемді талдайды. Шығармашылық жұмыстар .
аяқталуы Сабақты қорытындылап, үй тапсырмасын беру. Оқушылардың жауаптарын формативті бағалау.
Қосымша ақпарат:карточкалар, ережелер, схемалар.
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Қабілеті жоғары оқушыларға 1 деңгейлік тапсырмалар ұсыну қажет Келесі сабақта есімшелермен грамматикалық тапсырмалар орындатамын. Орыс тілімен байланыс болды.Интерактивті тақтаны пайдаланамыз.
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Сабақ туралы пікір Оқу мақсаттары шынайы. Оқушылар бос уақытты қалай өткізетіндерін айтады. Оқушылар есімшенің жұрнақтарын білді. Жаңа сөздердің мағынасын білді. Сыныптағы ахуал жағымды болды. Жоспарлаған саралау шаралары толығымен тиімді болды. Берілген уақыт ішінде үлгердім. Өз жоспарыма ендігі сабақтардан бастап түзетулер енгіземін.
1 Сабақтың үш мақсатын нақты сабақтағы жұмыстармен байланыстырамын. Сыныптағы оқушылардың барлығымен тікелей байланыс орнатамын.

2 Сабақтағы тапсырмалардың барлығын өзара байланысты етемін.

3 Жаңа сөздермен, мәтінмен толығырақ жұмыс жасатамын.

4 Оқушылардың жасаған тапсырмаларын дер кезінде бағалап, қатесін түзетіп жауаптарын қорытындылап отырамын.

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1: Мәтін бойынша сұрақтарға жауапты оқушылар дұрыс айтты.

2: Үлгерімі нашар оқушылар да белсенді жұмыс жасады.

қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1: Ақпаратты коммуникативті технологияны, интерактивті тақтаны пайдалану

2: Оқытудағы тиімді әдістер, сын тұрғысынан ойлау стратегиясын пайдалану.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1 Үй тапсырмасын оқушылардың басым бөлігінен сұрап, тексеру керектігін.

2 Грамматикалық тақырыпқа барынша тоқталып, тереңірек жұмыс жасау керектігін

3 Кейбір оқушыларға қызығушылығына орай тапсырма беру қажет екендігін

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s