Сариева Гульфия

Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы

Қайыңды орта жалпы білім беретін

мектебінің география пәні мұғалімі

Сариева Гульфия

7 сынып Пәні: География

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары Мұғалімнің аты-жөні: Сариева.Г

Күні: 15.02.2018ж

СЫНЫП: 7 Қатысқан оқушылар саны: 10 Қатыспаған оқушылар саны: 1
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7.1.1.1 –Дүниежүзі халықтарының этно-лингвистикалық жіктелуін түсінеді. Дүниежүзі картасынан нәсілдік, тілдік топтардың таралу аймақтарын анықтайды, тіл әулеттеріне бөлінуін ажырата алады. Еліміздегі ұлттардың этносаралық бірлігі біртұтастығына баға береді.
Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік Географияны зерттеу нысандары
Ресурстар Үлестірме материал, флипчарт,түсті бояулар,атлас,стикер
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс тарих, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу 6-сыныпта өткен білімді пысықтау тапсырмаларын орындау.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Ұйымдастыру

Әр елдің халықтарының амандасуы

Бағалау түрлері
Басталуы

5 минут

Әріп қиындыларымен топтарға бөлу

«Ұлт» «Әулет»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

  1. Бейнежазба және тақтада нақылсөз, әр түрлі ұлттардың суреттері көрсетіледі. Оқушылар бұл бейнежазбада не көрдік? Суреттерден қандай ой түйесіз ? Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы дүниежүзінің халықтары туралы екен.
Әріп қиындыларын құрастыру арқылы топқа бірігеді

«Аялы алақан»

Тренинг.

Жаңа білім

5 минут

5 мин

10 мин

6 минут

Сергіту сәті

2 минут

Сабақты бекіту

Сабақтың мақсатымен танысады Бағалау парақшасы таратылады

1.« Лингвистика» «Диалект» «Этнос» деген сөздердің мағынасын қалай түсінесіздер?

Балалар ұғымдарға анықтама береді, дәптерлеріне анықтамасын жазып алады

2.Топтық жұмысМәтінді оқып, топта талдау, жұппен талдау, постерге салу

І топ: Тіл ұғымы. Тілдердің жіктелуі, тілді классификациялау себебін анықтаңыздар

ІІ топ:Тіл әулеттері, тіл топтарының жіктелуін түсіндіріңіздерҚазақстан аумағында тұратын этностарға сипаттама беріңдер

Дүниежүзіндегі ең кең таралған 12 тілде әлем халықтарының 2/3-сі сөйлейді. Оларға қытай, ағылшын, хинди, испан, араб, орыс, бенгал, жапон, индонезия, португал, неміс, француз тілімен 45-ке жуық, ал испан тілінде 30-дан аса және араб тілімен 25-тей мемлекеттің халқы сөйлейді. Бір ұлт бірнеше тілді пайдалануы мүмкін. Мысалы, еврейлер иврит (араб тіліне жақын) және идиш (герман тіл диалектісі) тілдерін қолданады. Ал швейцарлықтар төрт еуропалық тілде сөйлейді, ирландықтардың бір бөлігі ағылшын, ал екіншілері өз тілдерін қолданады.

3.ТапсырмаХалықтың этникалық құрамы ұғымын түсіндіріңіз.

Төмендегі кестені толықтырыңыз және кескін картаға халықтардың таралу аймақтарын сызыңыз.

Ұлттың аты Тіл тобы Тіл әулеті /семьясы/ Мемлекеті
қазақ түркі Алтай Қазақстан
орыс Үнді-еуропалық Ресей
француз роман Франция
қытай Сино-тибет Қытай
грузин Картвель Грузия
эстон Фин-угор Орал-юкагир Эстония

Тіл тобы мен этникалық шығу тегінің ерекшеліктерінің басты себебін анықтаңдар

«Скандинавия жаңбыры»

4.Әр топ өз топтары атына сәйкес бес жолдық өлең құрастыру

І топ: Ұлт

ІІ топ: Әулет

Оқулық,

мәтіндер.

Картамен жұмыс

Оқушылар қимыл- қозғалыс жасап сергіп қалады.

Қорытынды бөлім

2 мин

3 минут

Үйге тапсырма

Топтардың бағалау парағын жинап, қорытынды бағалау

П.39

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s