Омарова Алтынгул Ибрайовна

Сабақтың тақырыбы:

Байлық пен ақыл. Ертегі.

Батыс Қазақстан облысы

Казталов ауданы

Аққурай бастауыш жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Омарова Алтынгул Ибрайовна

Мұғалімнің аты-жөні:Омарова.А.И

Күні: 01.02

СЫНЫП: 3 Қатысқан оқушылар саны: 3 Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

— амандасу

Бізге ашық күн керек,

Аспан керек мөп-мөлдір.

Куанышқа тұр бөлеп

Бақытты өмір төккен нұр.

— Жақсы, осы өлеңнің соңғы жолындағы сөйлеммен үй тапсырмасының байланысы бар ма?

Үй тапсырмасы. – Ендеше, үйде жазып келген «Анашым, алаңдама» тақырыбында жазған эсселеріңді топта тыңдап, біреуін таңдап алыңдар.

Оқушылар жасайды

Оқиды, жақсы жазылғанын таңдайды

Жеке, жұппен, топпен талдайды

Жаңа білім

10 минут

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

  • Түсініп оқы.
  • Мәтіннен кенже ұлдың жауабын тауып оқы. Осы кейіпкерге қатысты қандай сурет салар едің?

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

  • Адал еңбек етіп, көп ақша жинадың делік. Ол ақшаны қайда жұмсар едің?
  • Түсіндірме сөздікті пайдаланып, сөздердің мәнін түсіндір.

Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.

МБ. Мәтінді талқылап түсіндіру

Сөздікпен жұмыс

ӨБ. Бай сөзіне түсініктеме жаз

Венн диаграммасы : Байлық пен ақыл салыстыру

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді..

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қара жорға видеожазба
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту

Эссе парағы…… Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.

.
Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Оқушының аты-жөні «Жария

лау» әдісі

«Салыстыру кестесі» «Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Балл

«Белгілер» әдісі

Бағалау парақшасы

«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Ал сендер, ақыл, бақыт, байлық, өнер-білімнің қайсысын таңдар едіңдер?

Ү. Хат жазу. «Ақыл, мен сені іздеп жүрмін. Сен болсаң…»

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.