Сейтмағанбетова Айзада

Батыс Қазақстан облысы Казталов ауданы

С.Есетов атындағы ОЖББМ

Бастауыш сынып мұғалімі Сейтмағанбетова Айзада

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: дүниетану

Сынып: 1

Мектеп: С.Есетов атындағы орта жалпы білім беретін мектебі.
Күні: Мұғалімніңаты-жөні : Сейтмагамбетова А. Т.
Сабақтыңтақырыбы:

«Мен және менің мектебім»

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Ұзақмерзімдегіоқумақсаты 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру

1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: өз мектебі және мектепке алғаш барғанда нені байқағаны туралы әңгімелей алады, мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы мысалдар келтіреді.

Көптеген оқушылар: кітапханашының жұмысына бақылау жүргізу және тиісті тұжырым жасайды,оқушыға тән ерекшеліктерді атайды, сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды.

Кейбір оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сезініп, оқуға жауапкершілікпен қарауды түсіндіреді,сұрақтар қойып, жауап бере біледі, суреттерді сөздермен сәйкестендіреді, мектептегі кітапхана жұмысын, зерттейді.

Бағалау критерилері -Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды.

— Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал

келтіреді.

Сөздік қор Мектеп, кітапханашы, дәрігер, аспаз.
Құндылықтарды дарыту Оқушылар сұхбаттасу, әңгімелеу, талқылау, пікір таласу арқылы жүйелі сөйлеу дағдылары дамиды.Қима әріптерден тірек сөздер құрады. жұпта , топта жұмыс істеу арқылы оқушылар бір – бірін тыңдайды, құрметтейді.
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану

Кітапханаға зерттеу жүргізуге берілген тапсырманы орындаған кезде оқушыларға мынадай сұрақтар қоюға болады.

«Неліктен кітапханада барлығы сыбырлай сөйлеседі?»

Қатты дауыстап сөйлеу кітапханада отырған оқырманға қалай әсер етуі мүмкін?

Көркем еңбек

Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген кітапхананың сызбасын сызады.

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) Слайтта Ы.Алтынсариннің суреті мен алғашқы мектептің суреті.
Алдыңғы меңгерілген білім Бір-біріне көмектесу, игі істер жасау арқылы адамгершілік қасиеттері қалыптасады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

2мин

1.Қызығушылықты ояту.

«Салат» жаттығуын оздыру.

Оқушыларды қызыл, сары, кок,жасыл дөңгелекшелермен топқа бөлу.

(Ұ) Сұрақ жауап» әдісі.

-Балалар біздің мектеп қандай?

Сен мектепке келгенде нені сезіндің?

.-Достарыңмен қалай тіл табысасың?

.- Мектепте оқыған саған ұнай ма?

ҚБ: Мұғалімнің «Жарайды», «өте жақсы» сөздерімен бағалау.

Қызыл, сары,көк,жасыл дөңгелекшелер
Сабақ ортасы

25 мин

2 мин

2 мин

2 мин

2 мин

5 мин

7 мин

3 мин

Мағынаны тану.

(Ж) «Әріптерді тер» әдісі.

Сабақ басталған кезде оқушылар ауызша «мектеп» сөзіне қатысты сөздер тізбегін құрады. Оқушылар жұпта, топта өз түсінігінде немен байланыстыратындарын айтады.

ҚБ: «От шашу» арқылы бір-бірін бағалайды.

Содан кейін оқулықтағы 18 беттегі суретке назар аударады.

Оқушылар суреттегі көріністі өз мектебімен салыстырады.

(Т.С)

А – Сен мектепке барып, оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді? Бұл суреттерде не бейнеленген?

В – Мектепте кімдер жұмыс істейді? Суретте кімдер бейнеленген?

С – мектепке келгенде нені байқадың?Кімдерді көрдің?

Сыныпта талқыланғаннан кейін оқушылар «Мектеп» туралы мәтінді оқып шығады.

«Өте жақсы», «керемет әңгімеледіңдер» сөздерімен бағаланады.

«Сен білесің бе?»

(МК) Ы.Алтынсарин туралы түсінік беру, ең алғаш қазақ балаларына арналған мектеп туралы түсіндіру.

«Кел, балалар оқылық» өлеңін оқып беру.

( Ж) «Мектепте кімдер жұмыс істейді?»

Оқушылар сурет бойынша әр кәсіп өкілдерін таңдап алады. Одан кейін бұл тізімнен мектепте жұмыс істейтін және оларға білім алуға көмектесетін маман таңдайды.

«Бұл кәсіптердің қайсысы мектепте аса маңызды?» деп

сұрақ қою арқылы пікірталас жүргізіледі.

Дәптердегі тапсырма. «Кім қайда жұмыс істейді?»

Мұғалім, аспаз, дәрігер, кітапханашы сөздерін суретер арқылы сәйкестендіреді

«Смайликтер» арқылы бағалау.

( Ө). «Орындап көр» Кітапханаға саяхат.

Оқушылар кітапханаға барып, саяхат жасайды.

Кітапханашы не істейді?

Кітапханаға келушілер не істейді?

Өзіңе ұнайтын кітапты алдың ба?

Кітапханада уақытыңды қалай өткіздің?

Көргендерін мұғаліммен ортаға салады.

Дәптердегі «Кітапхана» тапсырмасын орындату.

  • Мектеп кітапханасында қандай заттар бар?
  • Олар қалай орналасқан? Есіңе түсір.
  • Мектеп кітапханасының сызбасын сыз

Оқушылар тапсырманы орындайды.

«Дұрыс орындадыңдар», «Суреттерің өте әдемі».

(Т) «Диалог құр» ойынын ойнату. 4 – топқа бөлемін .

Әр топ үшін мұғалім, кітап, дәрігер, аспазшы

кәсіптерінің біреуін таңдайды.Топта оқушылар өзара

таңдап алынған мектеп қызметкерлері арасында

диалог құрады, сахналық қойылым құрады.

«Өте керемет, тамаша қойылым болды».

«Бағдаршам» арқылы бағалау.

(Ө ) ҚБ; 1 –тапсырма.

Оқу мақсаты; Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын

түсіндіру.

Ойлау дағдыларының деңгейі;Білу және түсіну

Анализ

Бағалау критерииі; Білім алушы

Мектептің адам өміріндегі рөлін

сипаттайды.

Мектептің адам өміріндегі маңыздыл

ығы туралы қорытынды

Тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың бір –бірінен қандай байланысы бар?

Жұпта талқылаңыз

  • Оқушылар мектепке не үшін барады?
  • Өлең жолдарын тыңдап, ойысыңызбен бөлісіңіз.

Мектебің мынау класың,

Осында он жыл тұрасың.

Тарыдай болып кіресің

Таудай болып шығасың.

Дескриптор; Білім алушы суреттердің байланысын

анықтайды.

— мектептің ролі туралы ойын айтады.

— өлең жолдарына сүйеніп, ой бөліседі.

2 – тапсырма

Бөлімше; 1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Оқу мақсаты;1.1.2.6. Өзін мектеп оқушысы және сынып мүшесі ретінде ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.

Ойлау дағдыларының деңгейі;Білу және түсіну

қолдану.

Бағалау критерийі; Білім алушы

Оқушыларға тән ерекшеліктерді

атайды.Өзінің сынып ұжымына

қатыстылығына мысал келтіреді.

1- тапсырма

Оқушыға қажетті эаттардың тұсына «+» белгісін

қойыңыз.

Оқушыға керекті тағы бір заттың суретін салыңыз. Дескриптор; Білім алушы

— оқушыға қажетті заттарды

анықтайды;

-оқушыға қажетті заттың суретін

салады

Қима әріптер

Оқулықтағы суреттер

Ы.Алтынсариннің суреті және алғашқы мектептің суреті

«Кел, балалар оқылық» өлеңі

Аспаз , мұғалім, дәрігер, кітапханашы суреттері

Кітапхана бөлмесі

Дәптердегі суреттер

Түрлі – түсті дөңгелекшелер, суреттер

Тапсырмаға қажетті суреттер

Тапсырмаға қажетті суреттер

Тапсырмадағы суреттер

Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс:

«Смайлик» әдісі арқылы бағалау.

түсіндім
қиындықтар кездесті
түсінбедім
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Топтық жұмыста сұрақтарға жауап береді.

А – Сен мектепке барып оқушы болдың?Өміріңде не өзгерді?

Бұл суреттерде не бейнеленген?

В – Мектепте кімдер жұмыс істейді?

Суретте кімдер бейнеленген?

С – Мектепке келгенде нені байқадың?

Кімдерді көрдің?сұрақтары арқылы топта талқыланды.

ҚБ: 1. Мұғалімнің бағалауы. «Жарайсың!», «Өте жақсы»

ҚБ:2. «Әріптерді тер»

«От шашу» арқылы бірін – бірі бағалау.

Қ.Б: 3.« Сен білесің бе? Мұғалімнің бағалауы.

«Жарайды», «Түсінікті ме?»

Қ.Б: 4. Ұжымдық жұмыста «Смайликтер» арқылы бағалау

Қ.Б: 5. «Бағдаршам» арқылы бір – бірін бағалайды.

Қ.Б: 6.Өздік жұмыстар арқылы

Мұғалімнің бағалауы»Дұрыс орындадың» , «Суретің өте орынды»

ҚБ: дескриптор арқылы бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.