Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы

Аймагамбетова Шахизада Бейсембаевна.
Хлебодаровка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы:Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы

Сабақтың мақсаты:Сақтардың шаруашылық түрлері мен тұрмыс-тіршілігінің ерекшеліктері туралы түсіндіру.

Міндеттері: Білімділік:Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы мағлұмат беру;

Дамытушылық:Оқушыларға танымдық сипаты бар әртүрлі сұрақтар мен тапсырмалар беру арқылы олардың ойлау қабілеті мен шапшаңдығын дамыту;

Тарих. Әдістемелікке..docx

Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару

Солүстік -Қазақстан облысы Тайынша ауданы
3 деңгейлі Қарағаш орта мектебінің Математика және физика
пәнінің мұғалімі Каженова Карашаш Алимтаевна

Мақсаты Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы формулаларды қалай қолдану керектігін түсінеді, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді, оқушы ойлау қабілеттерін дамытады, сөйлеу тілдерін байытады
Күтілетін нәтиже Тақырыптың мазмұнын және формулаларының ашылуын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”,“Оқушының жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам, Миға шабуыл, Мозайка, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук,карточкалар,фламастер

Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару 9 с ынып 30.03.16.doc