Тақырыбы: “Орманға саяхат”

Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы № 43 «Гүлдәурен» мектепке дейінгі

ұйымының тәрбиешісі Баширова Лаура Қуанышовна

Тақырыбы: “Орманға саяхат”

Мақсаты: білімдерін пысықтау

Білімділік: балалардың сандар,пішіндер,сәйкестік туралы білімдерін тиянақтау.

Дамытушылық: Назар аударуын ,ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Шығармашылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Барысы: Шаттық шеңбері:

Тәрбиеші: Балалар ,бір біріміздің қолдарымыздан ұстап,бүгінгі күніміз сәтті өту үшін тілектер айтайық. Читать далее

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сын тұрғыс ынан ойлау технологиясын қолдану тиімділігі

ШҚО, Семей қаласы «Шемонаиха ауданының білім беру бөлімі
«Ю.А. Гагарин атындағы №3 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нургазивеа Гульнур Черьяздановна

Қазіргі мектептің оқыту үрдісінде білім берудің тенденциялары мен даму бағыттарын қамтамасыз ететін 50 — ден аса педагогикалық технологиялар қолданыс табуда.

«Мұғалімнің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнінен әлдеқайда жоғары болу керек. Ол үшін жаңа формацияның педагогы қажет” деген».Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев

Ұстаз алдындағы басты мақсат – сапалы білім мен саналы тәрбие беру, оқушының талабы мен ағымына сай қалыптасуына ықпал ету. Баланы жан-жақты жетілдіруде таным баспалдақтарына жетелер дағды – машықтарды қалыптастыруға жол ашатын оқыту мен тәрбие технологиясын жете білу, меңгеру, біліктілігін арттыру. Читать далее